Вступ

 

Про класичну теорію кольору

 

Ньютон

 

Ломоносов

 

Гете

 

Рунге

 

 

Згадки про співвідношення музики та видимого

Арістотель

 

Gioseffe Zarlino

 

Джузеппе Арчімбольдо

 

Атанасіус Кірхер

 

Ньютон

 

Луіз Бертранд Кастель

Бейнбридж Бішоп

 

Скрябін і Римський-Корсаков

 

Вільгельм Освальд

 

винаходи для відображення музики


 

 

Історія появи кольорознавства та ідей про співвідношення мистецтв

Вступ

Про класичну теорію кольору

Про те, скільки є основних кольорів і як вони співвідносяться, дослідники прийшли не відразу. Усього 17 сторіч нашої ери, і – оп-ля ля, нарешті художники знають, які оптичні закони діють при змішенні фарб.

 

Спогади про співвідношення музики та видимого

Поки Анастасіус Кірхер не сказав відкрито – колір і звук це одне й теж, до того часу попередні дослідники тихенько на це натякали. Правда потім прийшлось думати, яким чином це співвідношення може бути знайдене. Навіть Ньютон підтягнув кількість кольорів до кількості нот. Але ж на Ньютоні все це не скінчилось :)